خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباس زاده مشکینی مطرح کرد:

ساخت چند مدرسه در روستاهای مشکین شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده امکانات پزشکی برای شهرستان اخذ امکاناتی نظیر یک دستگاه ام. آر. آی به بیمارستان مشگین شهر اهدا شد که این موضوع کمک شایانی در جهت رفع مشکلات بیماران شهرستان خواهد کرد همچنین تجهیزات آزمایشگاهی و ... به مراکز درمانی اختصاص یافت.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت:  با پیگیری های انجام شده چندین مدرسه در روستاهای حوزه انتخابیه توسط نوسازی مدارس شاخته شد و چند مدرسه دیگر هم در حال ساخت هستند که مقرر شد اعتبار لازم برای آنها در نظر گرفته شود تا کار ساخت آنها تکمیل شود.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان مشکین شهر به ۲۵ مگاوات برق و نیاز ۵۰ مگاواتی کارخانه کامیون‌سازی و سایر مجتمع‌های صنعتی، معدنی و تولیدی،  پیگیری های لازم جهت احداث پست ۲۳۰ کیلوولت صورت پذیرفته است که در حال حاضر نیز با ۹۵ درصد در حال تکمیل است و با افتتاح این پست برق اتفاق خوبی در شهرستان رقم خواهد خورد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده امکانات پزشکی برای شهرستان اخذ امکاناتی نظیر یک دستگاه ام. آر. آی به بیمارستان مشگین شهر اهدا شد که این موضوع کمک شایانی در جهت رفع مشکلات بیماران شهرستان خواهد کرد همچنین تجهیزات آزمایشگاهی و ... به مراکز درمانی اختصاص یافت.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین با تلاش های انجام شده چندین روستای حوزه انتخابیه که فاقد آنتن دهی بودند به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و در حال حاضر نیز اینترنت آنها هم هیچ مشکلی ندارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378611
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار